Nejčastější dotazy

1. Co znamená evropská distribuce?

Označením evropská distribuce se rozumí, že mobilní telefon je určený pro prodej ve všech státech Evropské unie.

2. Co znamená nový telefon?

Jedná se o nový telefon s dvouletou zárukou, který byl naskladněn formou výkupu od fyzické osoby. Krabice může být otevřená z důvodu kontroly mobilního telefonu a příslušenství.

3. Je nabízený mobilní telefon odblokovaný a v češtině?

Mobilní telefony v naší nabídce jsou odblokované pro všechny operátory a mají v nabídce český jazyk.

4. Je u nových mobilních telefonů v balení návod?

V balení u většiny smart phonů plnohodnotný návod přímo v zařízení v elektronické podobě. Na vyžádání zasíláme návod v PDF formátu.

5. Co je součástí balení při zakoupení použitého mobilního telefonu?

Ke všem použitým mobilním telefonům dáváme baterii a nabíječku. Záruka se nevztahuje na baterii požitého mobilního telefonu nabízíme baterie za velkoobchodní ceny při předložení dokladu o koupi telefonu na naších prodejnách.

6. Kde můžu uplatnit záruční opravu v rámci evropské distribuce?

Záruční opravu můžete uplatnit u nás na prodejnách v Praze 10. Pouze v některých případech, např.: HTC, Nokia Lumia můžete mobilní telefon zaslat přímo autorizovanému servisu určenému pro Českou republiku.

Kontakt na autorizovaný servis HTC:

VSP Data, a.s.

http://web.vspdata.cz/

Kontakt na autorizovaný servis Nokia Lumia:

Arvato Services k.s.

http://www.arvato-services.cz/nokia_sony_mobile_reklamace.html

 

Pokud máte jakýkoli jiný dotaz, kontaktujte nás...


PRODEJ MOBILNÍCH TELEFONŮ

Nové telefony

Nové telefony s dvouletou zárukou bez možnosti odpočtu DPH - nejsme plátci DPH.

Použité telefony

Vykoupené telefony, které jsou řádně vyzkoušené a dodávané vždy s nabíječkou. Držíme doživotní záruku na původ telefonu.



DORUČENÍ DO 2 DNŮ