Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Serhiy I.
31.03.2020
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Richlost
Avatar Veronika J.
12.03.2020
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Zboží přišlo v pořádku, s čím jsem se ještě nesetkala je to , ze uváděli u mobilu stav baterie 93% a ve skutečnosti měl mobil stav 95% takže za mě super obchod doporučuji
Avatar Zdena V.
06.03.2020
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Důvěryhodný obchodník ,dobré jednání
Avatar Jan Š.
06.03.2020
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Komunikace Ceny Přehlednost (opravdové fotky skutečného stavu produktu)
Avatar Hana C.
02.03.2020
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Seriozni obchod, rychle vyrizeni objednavky, vse v naprostem poradku.

1. Co znamená evropská distribuce?

Označením evropská distribuce se rozumí, že mobilní telefon je určený pro prodej ve všech státech Evropské unie.

2. Co znamená nový telefon?

Jedná se o nový telefon s dvouletou zárukou, který byl naskladněn formou výkupu od fyzické osoby. Krabice může být otevřená z důvodu kontroly mobilního telefonu a příslušenství.

3. Je nabízený mobilní telefon odblokovaný a v češtině?

Mobilní telefony v naší nabídce jsou odblokované pro všechny operátory a mají v nabídce český jazyk.

4. Je u nových mobilních telefonů v balení návod?

V balení u většiny smart phonů plnohodnotný návod přímo v zařízení v elektronické podobě. Na vyžádání zasíláme návod v PDF formátu.

5. Co je součástí balení při zakoupení použitého mobilního telefonu?

Ke všem použitým mobilním telefonům dáváme baterii a nabíječku. Záruka se nevztahuje na baterii požitého mobilního telefonu. Nabízíme baterie za velkoobchodní ceny při předložení dokladu o koupi telefonu na naších prodejnách.

6. Kde můžu uplatnit záruční opravu v rámci evropské distribuce?

Záruční opravu můžete uplatnit u nás, zasláním na adresu: Jabub Antoš, Žinkovská 1852/2, 100 00 Praha 10. Pouze v některých případech, např.: Apple, HTC, Nokia Lumia, Sony Xperia můžete mobilní telefon zaslat přímo autorizovanému servisu určenému pro Českou republiku.

Kontakt na autorizovaný servis Apple, Lenovo, Xiaomi, HTC:
VSP Data, a.s.
http://web.vspdata.cz/

Kontakt na autorizovaný servis Nokia Lumia a Sony Xperia:
Arvato Services k.s.
http://www.arvato-services.cz/nokia_sony_mobile_reklamace.html

7. Kam můžu zaslat zboží, které chci vrátit v rámci 14 denní lhůty?

Zboží nám pošlete zpět s příslušenstvím, které jste k telefonu obdrželi a s originál daňovým dokladem a číslem účtu, na který chcete vrátit peníze na adresu: Jakub Antoš, Žinkovská 1852/2, 100 00 Praha 10.

Pokud máte jakýkoli jiný dotaz, kontaktujte nás...

8. Kam zaslat mobil na reklamaci?

Prosíme zašlete s popisem závady a kopií faktury na adresu: Jakub Antoš, Žinkovská 1852/2, 100 00 Praha 10.