1. Co znamená evropská distribuce?
Označením evropská distribuce se rozumí, že mobilní telefon je určený pro prodej ve všech státech Evropské unie.
2. Co znamená nový telefon?
Jedná se o nový telefon s dvouletou zárukou, který byl naskladněn formou výkupu od fyzické osoby. Krabice může být otevřená z důvodu kontroly mobilního telefonu a příslušenství.
3. Je nabízený mobilní telefon odblokovaný a v češtině?
Mobilní telefony v naší nabídce jsou odblokované pro všechny operátory a mají v nabídce český jazyk.
4. Je u nových mobilních telefonů v balení návod?
V balení u většiny smart phonů plnohodnotný návod přímo v zařízení v elektronické podobě. Na vyžádání zasíláme návod v PDF formátu.
5. Co je součástí balení při zakoupení použitého mobilního telefonu?
Ke všem použitým mobilním telefonům nyní dáváme pouze datový kabel. Záruka se nevztahuje na kapacitu baterie u použitého mobilního telefonu.
6. Kde můžu uplatnit záruční opravu v rámci evropské distribuce?
Záruční opravu můžete uplatnit u nás, zasláním na adresu: Antosmobil, Kosí 187, 252 42 Jesenice. Pouze v některých případech, např.: Apple, HTC, Nokia Lumia, Sony Xperia můžete mobilní telefon zaslat přímo autorizovanému servisu určenému pro Českou republiku.
Kontakt na autorizovaný servis Apple, Lenovo, Xiaomi, HTC:
VSP Data, a.s.
http://web.vspdata.cz/
7. Kam můžu zaslat zboží, které chci vrátit v rámci 14 denní lhůty?
Zboží nám pošlete zpět s příslušenstvím, které jste k telefonu obdrželi a s originál daňovým dokladem a číslem účtu, na který chcete vrátit peníze na adresu: Klára Merunková - Antosmobil, Kosí 187, 252 42 Jesenice.
Pokud máte jakýkoli jiný dotaz, kontaktujte nás...
8. Kam zaslat mobil na reklamaci?
Prosíme zašlete s popisem závady a kopií faktury na adresu: Klára Merunková, Kosí 187, 252 42 Jesenice.