1. Co znamená evropská distribuce?

Označením evropská distribuce se rozumí, že mobilní telefon je určený pro prodej ve všech státech Evropské unie.

2. Co znamená nový telefon?

Jedná se o nový telefon s dvouletou zárukou, který byl naskladněn formou výkupu od fyzické osoby. Krabice může být otevřená z důvodu kontroly mobilního telefonu a příslušenství.

3. Je nabízený mobilní telefon odblokovaný a v češtině?

Mobilní telefony v naší nabídce jsou odblokované pro všechny operátory a mají v nabídce český jazyk.

4. Je u nových mobilních telefonů v balení návod?

V balení u většiny smart phonů plnohodnotný návod přímo v zařízení v elektronické podobě. Na vyžádání zasíláme návod v PDF formátu.

5. Co je součástí balení při zakoupení použitého mobilního telefonu?

Ke všem použitým mobilním telefonům dáváme baterii a nabíječku. Záruka se nevztahuje na baterii požitého mobilního telefonu. Nabízíme baterie za velkoobchodní ceny při předložení dokladu o koupi telefonu na naších prodejnách.

6. Kde můžu uplatnit záruční opravu v rámci evropské distribuce?

Záruční opravu můžete uplatnit u nás, zasláním na adresu: Jabub Antoš, Žinkovská 1852/2, 100 00 Praha 10. Pouze v některých případech, např.: Apple, HTC, Nokia Lumia, Sony Xperia můžete mobilní telefon zaslat přímo autorizovanému servisu určenému pro Českou republiku.

Kontakt na autorizovaný servis Apple, Lenovo, Xiaomi, HTC:
VSP Data, a.s.
http://web.vspdata.cz/

Kontakt na autorizovaný servis Nokia Lumia a Sony Xperia:
Arvato Services k.s.
http://www.arvato-services.cz/nokia_sony_mobile_reklamace.html

7. Kam můžu zaslat zboží, které chci vrátit v rámci 14 denní lhůty?

Zboží nám pošlete zpět s příslušenstvím, které jste k telefonu obdrželi a s originál daňovým dokladem a číslem účtu, na který chcete vrátit peníze na adresu: Jakub Antoš, Žinkovská 1852/2, 100 00 Praha 10.

Pokud máte jakýkoli jiný dotaz, kontaktujte nás...

8. Kam zaslat mobil na reklamaci?

Prosíme zašlete s popisem závady a kopií faktury na adresu: Jakub Antoš, Žinkovská 1852/2, 100 00 Praha 10.