Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Jiří R.
26.04.2023
4.004.004.004.004.00
Výhody:
Fajn komunikace.
Avatar Michael T.
24.04.2023
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Fotodokumentace nabízených telefonů
Avatar Ondřej K.
24.04.2023
5.005.005.005.005.00
Výhody:
super jako vždy
Avatar Jan C.
21.04.2023
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Komunikace, Přesný popis výrobku s dodanym produktem

1. Co znamená evropská distribuce?

Označením evropská distribuce se rozumí, že mobilní telefon je určený pro prodej ve všech státech Evropské unie.

2. Co znamená nový telefon?

Jedná se o nový telefon s dvouletou zárukou, který byl naskladněn formou výkupu od fyzické osoby. Krabice může být otevřená z důvodu kontroly mobilního telefonu a příslušenství.

3. Je nabízený mobilní telefon odblokovaný a v češtině?

Mobilní telefony v naší nabídce jsou odblokované pro všechny operátory a mají v nabídce český jazyk.

4. Je u nových mobilních telefonů v balení návod?

V balení u většiny smart phonů plnohodnotný návod přímo v zařízení v elektronické podobě. Na vyžádání zasíláme návod v PDF formátu.

5. Co je součástí balení při zakoupení použitého mobilního telefonu?

Ke všem použitým mobilním telefonům nyní dáváme pouze datový kabel. Záruka se nevztahuje na kapacitu baterie u použitého mobilního telefonu.

6. Kde můžu uplatnit záruční opravu v rámci evropské distribuce?

Záruční opravu můžete uplatnit u nás, zasláním na adresu: Antosmobil, Kosí 187, 252 42 Jesenice. Pouze v některých případech, např.: Apple, HTC, Nokia Lumia, Sony Xperia můžete mobilní telefon zaslat přímo autorizovanému servisu určenému pro Českou republiku.

Kontakt na autorizovaný servis Apple, Lenovo, Xiaomi, HTC:
VSP Data, a.s.
http://web.vspdata.cz/

7. Kam můžu zaslat zboží, které chci vrátit v rámci 14 denní lhůty?

Zboží nám pošlete zpět s příslušenstvím, které jste k telefonu obdrželi a s originál daňovým dokladem a číslem účtu, na který chcete vrátit peníze na adresu: Klára Merunková - Antosmobil, Kosí 187, 252 42 Jesenice.

Pokud máte jakýkoli jiný dotaz, kontaktujte nás...

8. Kam zaslat mobil na reklamaci?

Prosíme zašlete s popisem závady a kopií faktury na adresu: Klára Merunková, Kosí 187, 252 42 Jesenice.